dissabte, 10 de maig del 2008

passió

m'agrada escoltar la música fora de temps, com avui que és pentecosta, pasqua florida, cincogema, i jo continui ancorada a les passions i a la música de mort sense redempció. és incòmode ressuscitar. t'has de vestir de blanc com una verge i et canten al·leluia. fa tres dies que plou. la humitat em fa cruixir tots els ossos vells i desgastats. les cames em fan mal i tenc una angoixa intermitent als dits de les mans. de tan rostits com els tenc quasi no endevin a teclejar les quatre idees que he tingut avui. faig per no escoltar la respiració feixuga d'aquella dona que hi ha al final del passadís. tot i els encoixinaments i les presumptes mesures de seguretat, els seus udols m'han piconat tota la nit. diu que la maten, que la maten. que homes vermells l'han vinguda a cercar i que la mataran. tal vegada la nit que ve...