dilluns, 16 de juny del 2008

dues

diuen que som dues, que algú ha vist na marina. la funcionària m'ha dut un retall de diari que m'ha deixat llegir davant ella i després me l'ha pres. la veritat és que la fotografia no era massa clara i no posaria la mà al foc. a més, és impossible que m'hagin, que hagin vist na marina mercadal fora d'aquestes quatre parets encoixinades. ara podria fer un parell de digressions sobre la identitat, sobre la pèrdua de la identitat dels presos bojos, d'aquells a qui un dia determinat se'ls va girar el cervell, però em fa molta vessa. podria fer un esforç i intentar recordar els estudis sobre la memòria, sobre els miralls, sobre el jo projectat... però m'estim més escriure sobre l'estiu que està a punt d'arribar. sobre les pluges i els llimacs i les tempestes que m'han encisat els darrers dies.