dijous, 10 de gener del 2008

suicides

és cert això que diuen dels falsos suïcides. és cert que aquells que anuncien que es mataran mai no ho fan. aquesta som jo, la falsa suïcida covarda. vaig dir que em mataria i no ho he fet. no ho he fet perquè m'agrada el patiment. el meu i el dels altres. per això vaig matar. per això no vull morir.
sadisme.
els canelobres retorcen els braços i riuen les llàgrimes vermelles.
aquesta és la meua necessitat. la de despullar-me davant d'aquesta donota dels guants. és lletja, com jo. com la odii. com.
els interrogants em vetlen les vespres. els horaris estrictes m'ajuden a no embogir. boja estic. boja sóc. tancada i vigilada.
en tomàs encara tresca. ara surt al diari perquè ja no és advocat. ara s'ha fet escriptor. escriu novel·les d'èxit. a les velleses. ha vestit de vellut la seua decrepitut física. l'entrevistadora jove el mira i ell li somriu. han pactat el silenci. no em demanis res de na marina mercadal. ella és passat. jo som passat. no som.